Voetbalplaatjes actie Jumbo

Geschreven op 03 september 2016 door Sponsorcommissie

Beste spelers, leiders en trainers van VVZ

Als Voetbalvereniging Zuidwolde, willen wij in samenwerking met supermarkt Jumbo van Koen Termeulen, een leuke actie op touw zetten, namelijk een voetbalplaatjesactie; het boek zal in oktober a.s. in de winkel liggen. Het is de bedoeling dat we hiervoor al onze spelende leden individueel en als team binnenkort op de foto zetten. De fotograaf staat gepland voor deze week, je hoort van de teamleider wanneer jouw team verwacht wordt.

We gaan ervan uit dat iedereen hiermee akkoord gaat, indien men bezwaar of vragen heeft, kun je een e-mail sturen naar info@vvzuidwolde.nl Van de gemaakte foto’s worden stickers gemaakt, van een aantal leden wordt de foto ook gebruikt om er een prachtige poster van te maken voor de aankleding van de supermarkt en de voetbalkantine en voor eventuele andere promotionele doeleinden in bijvoorbeeld de lokale media. De gemaakte foto’s worden niet voor andere doeleinden gebruikt. We hopen dat iedereen komt op de afgesproken tijd en medewerking hieraan verleent, zodat we na afloop kunnen zeggen dat we ons als vereniging samen op een hele positieve wijze hebben gepresenteerd.

Met vriendelijke groet,

PR- en sponsorcommissie VV Zuidwolde