Voorbeschouwing Lady's 2

Geschreven op 03 mei 2019 door Bert Brontsema
Voorbeschouwing Lady's 2

Een rustig voetbalweekeinde

Komend weekeinde is er voor de teams van vv Zuidwolde relatief gezien weinig voetbal op de velden. Dit geldt zeker voor sportpark Woltingeslag. Alleen Zuidwolde 4 speelt zondag a.s. een thuiswedstrijd tegen SC Erica 4. De overige spelende teams spelen allen uitwedstrijden. Toch nog even terug naar afgelopen zondag.

Zuidwolde 2

Afgelopen zondag pakte het reserveteam van vv Zuidwolde drie belangrijke wedstrijdpunten in de strijd voor handhaving in de reserve 1e klasse. De wedstrijd tegen Valthermond 2 werd met maar liefst 6-1 gewonnen door de equipe van de 3 J's. Op 12 mei en 19 mei a.s. speelt het reserveteam van vv Zuidwolde  nog twee belangrijke wedstrijden tegen vv Sweel 2 (uitwedstrijd) en op 19 mei 2019 een thuiswedstrijd tegen SVV'04 2. Support Zuidwolde 2 in deze twee laatste wedstrijden van het seizoen 2018-2019.

Lady's 2 op vrijdagavond

Het vrouwen-2 team van Zuidwolde speelt a.s. vrijdagavond op sportpark De Baete te Ruinen 3 wedstrijden tegen Ruinen vrouwen 2, De Weide vrouwen 4 en om 21.30 uur de derby tegen ZZVV vrouwen 1. Succes Lady's.

Zuidwolde 4 - SC Erica 4

Op de vroege zondagmorgen speelt Zuidwolde 4 als enigste team van vv Zuidwolde een thuiswedstrijd op Woltingeslag tegen de nr. 3 in de competitie. SC Erica 4. Succes mannen.

De Echten/ Zuidwolde 5 naar Nieuwleusen

De Echten spelen zondag a.s. een uitwedstrijd tegen USV 3 uit Nieuwleusen. Heel vroeger waren dit wedstrijden, die gespeeld werden op het sportveld aan de Paltheweg te Nieuwleusen (Den Hulst). Echter vanaf 1980 speelt USV op het sportpark Hulsterlanden aan de Kon. Julianalaan 71 te Nieuwleusen. De wedstrijd tegen USV 3 is een treffen tussen de nr. 10 (USV 3) en de nr. 8 (FC Echten). Het verschil in wedstrijdpunten is twee punten in het voordeel van Zuidwolde 5. De heenwedstrijd op sportpark Woltingeslag eindigde in een 2-0 overwinning voor De Echten

Het bestuur van vv Zuidwolde wenst alle Zuidwoldiger teams weer veel succes toe.