Voorbeschouwing Zuidwolde 1 - FC Ter Apel '96 1

Geschreven op 13 mei 2016 door Bert Brontsema

Happy Hour voor de supporters van VV Zuidwolde

Na afloop van de wedstrijd Zuidwolde 1 – FC Ter Apel ’96 1 (vanaf ca.16.30u) willen de selectiespelers en de begeleiding van Zuidwolde 1 graag de trouwe supporters bedanken voor hun steun gedurende het afgelopen seizoen.  Daarom zullen de spelers zelf achter de bar het door hun aangeboden fust bier leegtappen en de drankjes uitserveren. Ondertussen wordt er aan het rad van avontuur gedraaid waarbij verrassende prijzen zijn te winnen.

Spelers en begeleiding VV Zuidwolde 1

Goed begin van het Pinksterweekeinde

Het Pinksterweekeinde is gisteravond op sportpark EZINGE te MEPPEL (FC MEPPEL) goed begonnen met  de promotie van ZUIDWOLDE 2 naar de reserve 1e klasse. Naast deze promotie was het ook een goed weerzien met oude bekenden van vv ZUIDWOLDE, t.w. oud-trainer van ZUIDWOLDE: Jacob Botter en oud-speler van Zuidwolde 1: Bernard Koning. Het voetbalweekeinde wordt vanavond weer voortgezet met 45+-voetbal en damesvoetbal.

Onze 45-plussers treden in Hoogeveen op sportpark Bentincksdijk de strijd aan met HZVV 45+2 en ZZVV 45+. De lady's spelen in Koekange op het veld van VITESSE '63 duels tegen ROUVEEN vr 2, VITESSE '63 vr. 1 en USV vr. 1. Met name het duel tegen ROUVEEN vr. 2 kan nog van belang zijn in het behalen van de 1e plek in hun competitie. Dit weekeinde staat min of meer ook in het teken van het einde van het seizoen 2015-2016. ZUIDWOLDE 1 speelt dan op 1e Pinksterdag haar laatste competitiewedstrijd thuis tegen FC TER APEL '96.

Voor ZUIDWOLDE 1 staat er - naast de sportieve plicht - niets meer op het spel. We verwachten echter dat ZUIDWOLDE 1 met winst en met een goed gevoel het seizoen gaat  afsluiten. Voor FC TER APEL '96 staat er nog wel degelijk wat op het spel. Bij winst kan men mogelijkerwijs nog het spelen van P/D-wedstrijden voorkomen. Men is dan nog wel afhankelijk van de resultaten van de wedstrijd tussen C.E.C. - MUSSELKANAAL. FC TER APEL '96 is een wisselvallige ploeg met hoge pieken en diepe dalen. Een alles of niets-ploeg. In de heenwedstrijd in Ter Apel trof ZUIDWOLDE de Ter-Apelers juist in een "alles-fase". FC Ter Apel won toen met 3-1 door doelpunten van Jeroen Schoonbeek, Patrick Bults en Gharik Ghazarjan. Peter Nijboer was toen voor ZUIDWOLDE succesvol.

Verder speelt ZUIDWOLDE 4 een uitwedstrijd tegen GERMANICUS 5 en ZUIDWOLDE 5 (FC ECHTEN) speelt haar laatste competitiewedstrijd tegen PROTOS 4.

Het bestuur van vv ZUIDWOLDE wenst alle Zuidwoldiger teams weer veel