Vrijwilligers gezocht

Geschreven op 18 augustus 2020 door .
Vrijwilligers gezocht

Jeugdtrainers

Voor een aantal teams is de jeugdafdeling (JVZ) nog op zoek naar trainers en/of leiders. Voor de teams JO17-3, JO15-4, JO9-3 en JO9-4 worden nog trainers gezocht; enthousiaste en gemotiveerde mensen die 1 of 2 keer per week (evt. als duo) een uurtje training willen geven. Het is niet van belang dat u alle ins en outs van het voetbal kent. Motivatie, plezier en een paar uurtjes van uw vrije tijd zijn al voldoende om de kinderen een groot plezier te doen! Er kan ondersteuning worden gegeven met de trainingsstof. Daarnaast is er ook nog behoefte aan jeugdleiders op de zaterdag(morgen).

Coördinator onderbouw

Voor het seizoen 2020-2021 is er ook nog een vacature jeugdcoördinator voor de onderbouw.

Voelt u zich geroepen om een steentje bij te dragen aan het Jeugd Voetbal in Zuidwolde, neem dan contact op met HJO Henri Kramer via hjo@jvzvoetbal.nl.

Overige vrijwilligers

Mochten de voetbal gerelateerde taken (zoals trainers en leiders) niets voor u zijn dan kunt u ook meehelpen als bestuurslid, coördinator, ontvangstdame of heer op zaterdag, kleding, materialen, communicatie en bij activiteiten.  Samen zorgen wij ervoor dat alle kinderen op een plezierige manier de voetbalsport kunnen beoefenen.

Doet u ook mee en kunt u een uurtje missen? Neem dan contact op met één van de bestuursleden en meld u aan als vrijwilliger via secretaris@jvzvoetbal.nl .