VV Zuidwolde VR18+ in Beilen

Geschreven op 18 november 2023 door Wierema
VV Zuidwolde VR18+ in Beilen

VV Zuidwolde 18+ in Beilen!

Vrijdagavond was het weer zo ver.. De dames van VV Zuidwolde mochten weer aan de bak! Tevens was dit ook de laatste vrijdag avond van dit seizoen. Ondanks de koude temperaturen gingen de 13 dames vol enthousiasme van start. Een goede warming-up was noodzaak door de kou, maar dit was uiteraard geen probleem. De eerste wedstrijd was tegen Alcides. Beide teams gingen gelijk op, wat eindigde in een gelijk spel (2-2) met onze doelpuntenmaker Bianca Prins!

Na een korte pauze volgde de tweede wedstrijd. Ook Pesse was goed op dreef en het lukte helaas niet om een goal te maken. Toch waren de dames zeer tevreden met een 0-0 uitslag!

De laatste wedstrijd was tegen het altijd moeilijke ST Beilen/Fitboys. De dames waren vastbesloten dat ze dit keer niet gingen verliezen van Beilen. Er was een goede tactiek afgesproken ‘’gewoon lekker verdedigen met z’n allen, dan komt het wel goed!’’ Ondanks de erg moeilijke tegenstanders liet onze top keepster Chantal Boertien geen ballen door! Na een koude 20 minuten resulteerde de eindstand in 0-0. De dames van VV Zuidwolde waren zo blij met het resultaat, dat het leek of ze kampioen waren geworden!

Na alle wedstrijden heeft VV Zuidwolde een mooie en terechte 2e plek in de competitie gekregen! Een plek om trots op te zijn. De dames hebben daarna nog een goede derde helft gehad in de kantine van ST Beilen/Fitboys.

Op naar het volgende seizoen met nog meer plezier en gezelligheid!

Selectie: Danielle Klunder, Britney Beugels, Kim Wierema, Isabella van Doorn, Bianca Prins, Selina Tien, Anouck Boonstra, Melanie de Jonge, Liza Zuidema, Ellen de Lange, Chantal Boertien,  Chantal Schoemaker, Ellen Pol en niet te vergeten de fantastische coach Paulien Diepman.